Zoeken in mijn blog

donderdag 1 januari 2015

Voorstellen :)

Heeey allemaal,
Ik ben Isa en ik heb een blog gemaakt zoals je kunt zien.
Ik zal eerst wat dingen over mezelf vertellen:
- Ik hou van aardbeien
- Ben pretty little liars(Amerikaanse serie) verslaafd

Het verhaal achter mijn blog:

Ik zat vandaag een beetje series en youtube te kijken. Ik zat te denken aan een blog die ik wat langer geleden had, ik wilde dit wel weer. Ik besloot te gaan kijken naar die website en het was echt een uitgestorven blog :/ Oepss... Ik dacht misschien kan ik een nieuwe blog beginnen en dan (proberen) het wel goed doen. Het zal er niet helemaal perfect uitzien maar ik hoop dat ik dat een beetje onder de knie krijg, sorryy. Het is nu toch vakantie en ook al komt de proefwerkweek er bijna aan ik maakte toch een blog aan. En nu typ ik mijn eerste bericht. Hihi

Wat ik zal gaan posten:
- Reviews van verschillende make-up producten
- Outfit's of the week
- Random shit..
- DIY's
En dat was het wel ongeveer.

Dit was mijn voorstel bericht, je kan je altijd abonneren op mijn blog, is gewoon gratis :)
I see you next timee!!
Byeee x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten